Subject: RE: X-tee teenuste avamine TEST-keskkonnas
From: "Svea Nilsson" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 16:38:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan taotluse demo ja TEST-keskkonna teenuste avamiseks.

Lugupidamisega

Svea Nilsson

projektijuht

Äriteenuste meeskond

Keskkonnaministeeriumi Infotehnoloogiakeskus

+372 5032803

 <http://www.kemit.ee> www.kemit.ee

From: Hedi Stenman <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 22, 2024 11:56 AM
To: Svea Nilsson <[email-masked]>
Subject: RE: X-tee teenuste avamine TEST-keskkonnas

Testis avamiseks sobib ka KEMITi poolt, aga lives avamiseks peaks olema 
kindlasti alamsüsteemi omaniku avaldus.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

6803160

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/115173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud 
selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt 
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

From: Svea Nilsson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 22, 2024 11:52 AM
To: Hedi Stenman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: X-tee teenuste avamine TEST-keskkonnas

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovin avada x-tee teenused KEMITi poolt hallatavas aga KeAle kuuluvas 
infosüsteemis.

Kuidas oleks korrektne – kas teha taotlus KEMITi nimel ja märkida KeA 
alamsüsteem teenuse taotleja alamsüsteemi lahtrisse või soovite saada ka 
Taotlust KeA nimel ja allkirjadega?

Lühidalt, kas teenuse taotleja peab olema sama registrikoodiga, mis taotleja 
alamsüsteem?

Tervitades

Svea Nilsson

projektijuht

Äriteenuste meeskond

Keskkonnaministeeriumi Infotehnoloogiakeskus

+372 5032803

 <http://www.kemit.ee> www.kemit.ee

From: Hedi Stenman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 22, 2024 10:45 AM
To: Svea Nilsson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: X-tee teenuste avamine TEST-keskkonnas

Tere

Palun saatke taotlus teenuste avamiseks digitaalselt allkirjastatuna.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

6803160

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/115173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud 
selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt 
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

From: Svea Nilsson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 21, 2024 2:47 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: X-tee teenuste avamine TEST-keskkonnas

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

KOTKAS infosüsteem on alates 2017a kasutanud Äriregistri, Ametlikud 
Teadaanded ja Kinnistusraamatu teenuseid.

Ajalooliselt oleme kasutanud KEMITi nimele registreeritud x-tee alamsüsteeme 
aga plaanime üleminekut KOTKAS infosüsteemi omaniku – Keskkonnaameti 
registrikoodiga alamsüsteemidele, et isikuandmete info kajastuks 
korrektsemalt.

Testimiseks palun avada Keskkonnaameti alaminfosüsteemidele

*	ee-test/GOV/70008658/kotkas
*	ee-test/GOV/70008658/kotkaskoolitus

Äriregistri teenused:

*	/GOV/70000310/arireg/detailandmed_v1/v1
*	/GOV/70000310/arireg/ettevotjaRekvisiididFail_v1/v1
*	/GOV/70000310/arireg/xbrlEsindus_v1/v1
*	/GOV/70000310/arireg/esindus_v1/v1

AT teenus:

*	/GOV/70000310/ at esitaTeadaanne_v2.v1

Kinnistusraamatu teenus:

*	 EE/GOV/70000310/ kr Kinnistu_Lihtandmed

Palun avada teenused x-tee TEST- keskkondades.

Lugupidamisega

Svea Nilsson

projektijuht

Äriteenuste meeskond

Keskkonnaministeeriumi Infotehnoloogiakeskus

+372 5032803

 <http://www.kemit.ee> www.kemit.ee